رولبرینگ بشکه ای
رولبرینگ بشکه ای از رولبرینگ های صنعتی مدرن محسوب میشود و دارای مقاومت کاری بسیار بالایی است. رولبرینگ بشکه ای در ساختمان خود دارای ساچمه های بشکه ای می باشد که جز مدرن ترین طرح مهندسی در تولید رولبرینگ می باشد . رولبرینگ بشکه ای قابلیت تحمل بارهای فشاری بسیار بالا و سرعت دورانی بسیار بالا را بصورت همزمان دارد. زمینه اصلی بکار گیری رولبرینگ بشکه ای در صنایع اغلب ماشین آلات صنعتی با سرعت دورانی شافت بسیار بالا می باشد.
رولبرینگ بشکه ای به دلیل انحنای لایه و عنصر نورد حلقه بیرونی، می تواند انحراف شفت و بی نظمی را بپذیرند. رولبرینگ بشکه ای به طور معمول با دو ردیف عنصر نورد بشکه ای شکل طراحی شده اند که در زاویه های مخالف به محور بلبرینگ متمایل هستند. این دو ردیف غلتک به گونه ای طراحی شده اند که با مسیر های جداگانه در لایه درونی و یک مسیر بشکه ای در لایه بیرونی، در مرکز لایه بیرونی مطابق با محور بلبرینگ هستند. از آنجا که این قطعات با همکاری یکدیگر کار می کنند، رولبرینگ بشکه ای می توانند ضمن تحمل بارهای بزرگ شعاعی، در همان زمان انحراف را بپذیرند.
رولبرینگ بشکه ای همچنین در برابر بارهای ضربه ای بسیار مقاوم هستند و ویژگی هم ترازی رولبرینگ بشکه ای امکان بارگیری کامل ظرفیت با وجود انحراف شفت را فراهم می کند. رولبرینگ بشکه ای استاندارد با حفره های مستقیم تولید می شود ولی حفره های مخروطی بنا به درخواست در دسترس هستند و ممکن است به طور مستقیم بر روی شفت های مخروطی نصب شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *