فروش بلبرینگ صنعتی

بلبرینگ های صنعتی با ساختار فولادی که دارند باعث کاهش اصطکاک چرخشی می شوند. به طور کلی با پیشرفت صنعت استفاده از بلبرینگ های صنعتی نیز روز به روز افزایش پیدا کرد به طوری که امروزه به جرات می توان گفت در بالای 90% دستگاه های صنعتی دارای بلبرینگ هستند. کیفیت بلبرینگ به کار رفته در دستگاه های صنعتی اهمیت بسیار زیادی در طول عمر و کار کردن مفید دستگاه دارد.

 

 

فاکتورهای انتخاب بلبرینگ صنعتی 

بلبرینگ ها جزو اجزای اصلی هر سیستم، ماشین و یا موتور مکانیکی هستند و بنابراین نوع، ابعاد و استاندارد های بلبرینگ صنعتی بکار رفته در آنها در بروشور و کاتالوگ ماشین و دستگاه صنعتی بصورت کامل قید شده است و انتخاب بلبرینگ مطابق با دستور العمل تولید کننده صورت می پذیرد. بنابراین با توجه به نقش بسیار حساس بلبرینگ ها در ساز و کار دستگاه پیشنهاد میشود این انتخاب دقیقا مطابق با کاتالوگ صورت پذیرد.

در صورت ممکن حتی پیشنهاد میشود جهت جایگرین نمودن بلبرینگ حتی برند تولید کننده نیز همانند برند اصلی نصب شده بر روی دستگاه صورت پذیرد. اما برای تشریح بیشتر نحوه انتخاب و مشخصات مکانیکی بلبرینگ صنعتی و از آنجا که قیمت بلبرینگ صنعتی تحت تاثیر این فاکتورها می باشد به توضیح فاکتور های انتخاب بلبرینگ می پردازیم.
مهمترین فاکتور در انتخاب بلبرینگ ها نوع بار وارده است که می تواند محوری، شعاعی و یا تلفیقی باشد. در مورد بارهای تلفیقی همواره بهترین انتخاب بلبرینگ مخروطی شکل می باشد حال آنکه در مورد اعمال بارهای شعاعی که شامل اکثریت بارهای تعلیقی بلبرینگ صنعتی می باشد انتخاب های بسیار متنوعی وجود دارد.

 

فاکتورهای انتخاب بلبرینگ صنعتی

 

برای بارهای محوری نیز بهترین انتخاب بلبرینگ های کف گرد می باشند که همانطور که اشاره شد تعلیق بسیار مناسب و توزیع یکنواختی از بار را دارند. انتخاب بلبرینگ با برند های مختلف بر حسب میزان بودجه و زمان بارگذاری صورت می پذیرد.

در هنگام خرید بلبرینگ صنعتی به دنبال چه برندهایی باشیم؟ 

رندهای تولیدکننده بلبرینگ در دنیا زیاد هستند به خصوص در این اواخر با وجود بلبرینگ‌های تقلبی و به اصطلاح فیک تشخیص و خرید بلبرینگ بدون آگاهی یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید. برند‌های مطرح فروش بلبرینگ صنعتی در دنیا عبارت اند از :

  1. بلبرینگ FAG
  2. بلبرینگ SKF
  3. بلبرینگ KYK
  4. بلبرینگ KOYO
  5. بلبرینگ NSK
  6. بلبرینگ TIMKEN
بلبرینگ SKF و FAG با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند و همینطور با توجه به پوشش دهی تنوع بسیار زیاد انواع بلبرینگ و رولبرینگ ها در بین تمام متقاضیان و صنعتگران که نیاز به بلبرینگ صنعتی با کیفیت دارند محبوب هستند، اما با توجه به زیاد شدن نمونه های تقلبی از این دو برند مطرح و همینطور با توجه به دشوار بودن تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی بسیاری از مشتریان برای خرید برند های SKF و FAG با مشکل مواجه هستند و دیده شده گاهی خریداران تنها با معیار قرار دادن قیمت به اشتباه بلبرینگ تقلبی خریداری کرده اند و این موضوع باعث بوجود آمدن مشکلات بعدی و بروز ضرر و خسارت به تجهیزی که بلبرینگ برای آن خریداری شده اتفاق افتاده است.

قیمت بلبرینگ صنعتی

همیشه هنگام خرید هر کالایی، قیمت یکی از ارکان اصلی در انجام و یا عدم انجام معامله و خرید و فروش می باشد و خریداران هر کالا و یا خدماتی تلاش می کنند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت کسب کنند.
ما نیز با توجه به اصول مهندسی فروش و بازاریابی هدف خود را جذب مشتری و کسب سهم بازار قرار داده اییم بنابراین تلاش می شود همواره بهترین کیفیت بلبرینگ اصلی و به همراه حداقل سود به مشتریان ارائه گردد تا علاوه بر انجام معامله توانسته باشیم مشتریان دائمی و وفاداری را جذب نماییم.
البته به تمام مصرف کنندگان توصیه می شود که در هنگام خرید بلبرینگ ها علاوه بر قیمت به معیار اصلی بودن نیز توجه کنند چرا که قیمت هر کالای اصلی از قیمت نمونه تقلبی آن بیشتر است و بلبرینگ ها نیز از این امر مستثنی نیستند. هرگز جنس با کیفیت و اصلی به قیمت پایین به فروش نمی رسد.
از این رو توصیه می شود برای خرید بلبرینگ از شرکت هایی خرید کنید که در امر فروش معتبر و خوشنام باشند و همینطور در زمان خرید از فروشنده ضمانت اصالت بلبرینگ و ارائه بلبرینگ اصلی را درخواست نمایید.
از شرکت هایی که سابقه طولانی در فروش بلبرینگ صنعتی دارند خرید کتید و علاوه بر فروش اینترنتی و غیر حضوری امکان فروش حضوری را  نیز داشته باشند تا با حضور در محل شرکت اطلاعاتی در مورد فروشنده و کالای ارائه شده توسط  شرکت کسب کنید.
شرکت فیدار چرخش آداک با سابقه طولانی در فروش بلبرینگ صنعتی و ارائه ضمانت اصالت کالا و ضمانت مرجوعی کالا در صورت اصل نبودن همچنین امکان فروش حضوری در تهران آماده ارائه انواع بلبرینگ اصلی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *