بلبرینگ کشاورزی و راهسازی
یکی از کاربرد های بلبرینگ در صنعت کشاورزی و تراکتور و لوازم یدکی کشاورزی می باشد و به علت کاربرد گسترده این بلبرینگ ها تحت عنوان بلبرینگ کشاورزی و راهسازی اطلاق می شوند.
بلبرینگ کشاورزی و راهسازی چون همواره تحت بار های مختلف و نسبتاً سنگین قرار میگیرند و معمولاً در محیط های آلوده کار میکنند، باید دارای کیفیت خوب و بالا و آب بند های قوی باشند. لذا توصیه می شود بلبرینگ کشاورزی و راهسازی با کیفیت ژاپنی و اس کا اف و رومانی مانند (SKF , NACHI , KOYO , URB , NTN , …) استفاده شود .
بلبرینگ کشاورزی و راهسازی SKF به توجه به نیاز دستگاه های کشاورزی ساخته شده است. از جمله این استاندارد ها می توان به کار در دمای بالا، بارهای مختلف و محیط های خورنده اشاره کرد .
یکی دیگر از قابلیت های بلبرینگ کشاورزی و راهسازی SKF که مصرف کشـــاورزی دارند، دارا بودن آب بند مناسب برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل بلبرینگ می باشد.
از بلبرینگ کشاورزی و راهسازی در سرتاسر اجزای مختلف تراکتور مانند موتور، سیستم انتقال قدرت، توپی چرخ ها و غیره در شرایط کار گل آلود و بار زیاد استفاده می شود. علاوه بر این، تقاضای بلبرینگ کشاورزی و راهسازی برای تراکتورها و وسایلی که در مزارع وسیع استفاده می شود بسیار زیاد است. در چنین شرایط سخت کاری است که مشتریان انتظار دارند ضمن عملکرد برتر، بلبرینگ کشاورزی و راهسازی بسیار با کیفیت باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *