بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی برای کاربرد های راحت‌ تر، از انواع ماشین آلات صنعتی پیشرفته تری استفاده می کنند. با پیشرفته تر شدن ماشین آلات صنعتی قطعات به کار رفته در آن ها نیز پیشرفته‌ تر می‌شود. یکی از این قطعات بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه است. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه یک بلبرینگ استاندارد و متناسب با سایز رولبرینگ است که برای قسمت های مختلف ماشین آلات صنعتی به کار می رود. تفاوت بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه با بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه در ردیف های ساچمه آن می باشد. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه دارای دو ردیف ساچمه بوده و می‌تواند میزان بار بیشتری را به نسبت نوع تک ردیفه آن تحمل نماید.

جنس بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه از بهترین متریال های اولیه می باشد که بتوانند به مدت زمان بیشتری در برابر فشار ها دوام آورده و طول عمر بیشتری را به بلبرینگ ببخشند. مهم ترین قسمت در بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه در هنگام اتصال آن ها است که باید از این موضوع مطمئن شد که بلبرینگ ها به درستی در جای خود قرار گرفته و فشار و بار وارد بر آن در بلبرینگ پخش شود تا آسیبی به بلبرینگ و همچنین سیستم دستگاه وارد نشود. در صورت اتصال نادرست بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار آورد. از این رو این عمل بایستی توسط متخصصان این امر صورت گیرد.

فیدار بلبرینگ یک فروشگاه فروش انواع بلبرینگ های صنعتی و خودرویی است که به فروش بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه نیز می پردازد. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه موجود در بازار را از فیدار بلبرینگ خریداری نمایید. ما این افتخار را داریم که با چندین سال سابقه در فروش انواع بلبرینگ توانسته‌ ایم مشتریان عزیزمان را راضی نموده که در خریدهای متعدد فیدار بلبرینگ را انتخاب نمایند. شما نیز اگر به بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه و یا هر نوع بلبرینگ دیگری نیاز دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکارانمان در واحد فروش شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *